Rün birleştiricisi gereksiz mi ?

860x60px Reklam
Bu gün  Reddit'te yayınlanan ve 1. sırada yerini alan bir yazıda Rün birleştiricisinin hiç bir şekilde işe yaramadığını ve bunun kaldırılıp yerine rünleri geri satmaya yarayan bir sistem gelmesi gerektiğini yazılmıştı.Çok büyük yankı alan bu yazının orjinaline bakalım

Just saying... NO ONE uses the Rune Combiner and it would be so much more useful to change it to a Rune Seller. You would be able to sell your runes back for IP, but for a reduced price.

Türkçesi:Sadece söylüyorum..HİÇ KİMSE Rün Birleştiricisini kullanmıyor ve eğer bu Rün Geri Satıcısına çevirilirse gerçekten daha yararlı olabilir.Bu sizin rünleriniz IP ile geri satmanıza yarayabilir tabiki biraz kesintiyle

Peki Sizin düşünceleriniz neler Sihirdarlar ? Sizce gereksiz mi? Yoksa biraz risk alıp daha iyi şeyler elde etmeye değer mi?
rün birleştirici gereksiz

Giriş Yap

Reklam

48 yorum

Bora Avatarı Bora 23 Nisan 2013 Salı, 23:17

Cok gereksiz hic kimse kullanmiyor.

Görkem Avatarı Görkem 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:14

Bencede rün satma gelmeli..

enes Avatarı enes 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:15

hasan arslan Avatarı hasan arslan 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:15

gereksiz kesin guzel bısey vermıyor geri satılma olsa daha cok ıse yarar

ege Avatarı ege 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:16

tier 1 yada 2 nin tier ini arttırmak için kullanılıyor

Arkın Avatarı Arkın 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:17

Kesinlikle çok daha mantıklı olur ama önceki birleştirdigimiz rünlere yazık olur buda ama bence çok mantıklı

Emre Avatarı Emre 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:17

bencede gereksiz. kesinlikle tabiki biraz kesinti de olmalı aldığımız rünleri geri satmaya yarayan bir sistem getirilmeli.........

Hüseyin Avatarı Hüseyin 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:19

Bence de kimse kullanmıyor. Rünleri iade etme sistemi olarak yenilenirse gerçekten çok güzel olabileceğine inanıyorum.

 Avatarı 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:20

Rün birleştiricisinin hiç bir şekilde işe yaramadığını ve bunun kaldırılıp yerine rünleri geri satmaya yarayan bir sistem gelmesi gerektiğini düşünüyorum

harun Avatarı harun 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:20

Rün birleştiricisinin hiç bir şekilde işe yaramadığını ve bunun kaldırılıp yerine rünleri geri satmaya yarayan bir sistem gelmesi gerektiğini düşünüyorm

Yavuz Avatarı Yavuz 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:21

5 adet 3.seviye ad rün koyup 1 adet +8.8 mana artışı alıcaksam rün olarak gereksiz olduğu kanısındayım bende

tuğçe Avatarı tuğçe 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:21

Bence de rünleri satmak herkes için çok mantıklı olacaktır. Özellikle ilk başlarda rünleri bilmeyen insanlar ki bunlardan biri de benim direk full ap veya full ad diziyor. Sonradan öğrenince zırh delme vs alıyorsun ama ilk aldıkların öylecek boş boş duruyor. Yaklaşık bir yıldır oynuyorum ama bir kere bile rün birleştirici açıp da ne işe yarıyor diye bakmadım bile.

erdi Avatarı erdi 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:21

lolunde aq runlerinde aq sikttirin edin oynamayin baska oyunmu yok stress ten baska bi bok degil

TRlBoreas Avatarı TRlBoreas 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:22

Bence De Gereksiz Bir Şey... Sadece Satamadığım Rünleri Zevkine Birleştiriyorum :D

tuğçe Avatarı tuğçe 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:22

Zaten herkes 3. seviye rünleri almıyor mu? Onlar için de gereksiz yani.

inan Avatarı inan 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:23

ben kullandm bi ara. gereksiz rünler vardı birleştirip bi tane yaptım. yer kaplamıyolar en azından :D

inan Avatarı inan 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:24

ben kullandm bi ara. gereksiz rünler vardı birleştirip bi tane yaptım. yer kaplamıyolar en azından :D

Emre Avatarı Emre 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:25

BEn kullanıyorumda su zaman kadar hiç işime yarayan bişi çıkmadı ama risk arayanlara tavsiye :D

buğra katrancı Avatarı buğra katrancı 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:26

Zamanında bikere kullanmıştım yada 2 kere ama gerçekten etkili değil.. kendi paranızı yoketmenizi sağlayan bir araç kendisi

ErascupiN Avatarı ErascupiN 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:26

Gereksiz görülebilir evet, şu açıdan bakarsak, 5 adet ''Tier 1'' yani ''Aşama 1'' rün'ü birleştirip 1 adet ''Aşama 2'' rün elde ediyoruz, 15 ip olan rün'lerden 5 adet aldığımızda 75 ip'ye denk geliyor, ''Aşama 3'' yapmamız için 25 adet ''Aşama 1'' rün gerekiyor, bu da 375 İP'ye eşit.

375 İP ile 25 Adet ''Aşama 1'' rün alıp, bunları birleştirip ''2050 İP'' olan bir Aşama 3 rün çıkarmamızda olası, en düşük fiyata sahip işimize yaramayan bir rün'de.

Nasıl değerlendirirseniz değerlendirin için ucunda zarar etmek çok yüksek bir olasılık.

samet Avatarı samet 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:27

bence çok gerekli hangi rünler ibirleştirip hangi rünleri elde edeceğinizibilirseniz 200 ıp den 1250 ıp lik bir rün elde edebilirsiniz.

Emin Avatarı Emin 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:28

gerçekten rünleri geri iade olsa cok işe yarar sarı kırmızı mavi ve büyük rünlerde cok fazla gereksiz rüne sahibim 2 tane hero alabilirim o id ile..

ata Avatarı ata 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:33

gerçekten rüleri yükseltse belki yararlı olab ilir fakat çok alakasız rünler çıkabiliyor ortaya bencede ya yenilensin ya da kaldırılsın

Belian Avatarı Belian 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:34

Mana rune'larını değiştirip AS rune'u çıkınca gereksiz olduğunu anladım. :D Rune seller çok daha mantıklı.

batuhan Avatarı batuhan 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:35

asiri gereksiz birkez kullandim ve bu run sayfami mahvetti !!!

batuhan Avatarı batuhan 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:36

asiri gereksiz birkez kullandim ve bu run sayfami mahvetti !!!

Samet Avatarı Samet 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:37

Bencede Çok Saçma Oyuna Yeni Başladım kullandıgım için kendimden utandım :S

anıl suna Avatarı anıl suna 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:42

hiç bir işe yaramıyor elimdeki kullanmadığım rünleri eğlencesine birleştiriyorum hiç de işe yarar bi şey çıktığını görmedim... ip ile rün satımı gayet güzel olurdu... kesinti falan farketmez yeterki bir geridönüşüm olsun.

loki Avatarı loki 24 Nisan 2013 Çarşamba, 23:58

trina varsa her türlü riske varım

emre Avatarı emre 25 Nisan 2013 Perşembe, 00:13

emre Avatarı emre 25 Nisan 2013 Perşembe, 00:14

bencede çok gereksiz bir şey bu rün birleştirici bunun yerine yüzde 10 gibi güzel şekilde i ade edilsin

Ozan Avatarı Ozan 25 Nisan 2013 Perşembe, 00:18

artı bi özellik vermemekle kalmayıp 5 rünle 1 rün çıkartıyoruz akıl kaarı değil

TheeLunaa Avatarı TheeLunaa 25 Nisan 2013 Perşembe, 00:23

Bence de gereksiz.Kaldırılması daha iyi olur.

Lc I Avatarı Lc I 25 Nisan 2013 Perşembe, 00:42

Ben kullanıyorum gerekli

kadir Avatarı kadir 25 Nisan 2013 Perşembe, 00:49

Run birlestiricisinde satin alamayacagimiz farkli runler elde edebilsek daha kullanisli olue

Doğukan Avatarı Doğukan 25 Nisan 2013 Perşembe, 00:51

Gereksiz diyenler hard noob.yaklaşık 20 k ip biriktirip full ap bir rünü (+36) yerine (+45 ) yapabilirsiniz.

çağın Avatarı çağın 25 Nisan 2013 Perşembe, 00:55

çok gereksiz 4. seviye rün yapımında filan kullanılsa tamamda bi tablosu yok birşey yok sans eseri 3 yıldız birleştirip 3 yıldız alıyoruz misal.

mücahid Avatarı mücahid 25 Nisan 2013 Perşembe, 02:52

Geçen gün kullanayım dedım. Ne işe yaradıgını ögrenmek için. En pahalı runları dızdım falan...Birleştiriyim dedim 5 tane saglam rundan dandik birşey ortaya çıktı.Sonra lanet ettikten sonra oyunu terkettim :D Evde denemeyin abi.

Fatih gültekin Avatarı Fatih gültekin 25 Nisan 2013 Perşembe, 07:05

Bencede run birleştirici çok gereksiz kendi runlerimi satmak istiyorum onun için böyle birşey çok daha iyi

Tankut Erseker Avatarı Tankut Erseker 25 Nisan 2013 Perşembe, 09:01

Bence run bırlestırme cok guzel ama run satmada ıyı olabılır.Yada ıkısıde olabılır.

Tankut Erseker Avatarı Tankut Erseker 25 Nisan 2013 Perşembe, 09:02

Bence run bırlestırme cok guzel ama run satmada ıyı olabılır.Yada ıkısıde olabılır.Benım ıcın farketmez.

Bekir Avatarı Bekir 25 Nisan 2013 Perşembe, 09:36

Bence ya kaldırılmalı yada birleştirilen rünlerle alakalı şeyler çıkmalı örneğin zırh mührü ile zırh mührü birleştirildiğinde daha iyi bir zırh rünü çıkmalı

Kaan Avatarı Kaan 25 Nisan 2013 Perşembe, 12:02

Bencede Rün satıcısı çok daha yararlı olacaktır.

MsqeaN Avatarı MsqeaN 25 Nisan 2013 Perşembe, 15:31

kesinlikle ve kesinlikle katiliyorum deyistirilmeli .

batuhan Avatarı batuhan 25 Nisan 2013 Perşembe, 17:49

bence geri satma gelmeli hiç kimsenin birleştiriciyi kullandığını düşünmüyorum

Emin Avatarı Emin 25 Nisan 2013 Perşembe, 18:46

kesinlikle yararsız ben buna 3k ıp verdim elde var 0

mertcan Avatarı mertcan 26 Nisan 2013 Cuma, 17:38

rün birleştirici ne? 1,5 yıldır oynuyorum ilk defa görüyorum :))

Eray Avatarı Eray 28 Nisan 2013 Pazar, 16:47

Bencede kaldırılmalı rün birlestiricisi hiç işe yaramıyor iyi bişeylerde çıkmıyor bence rünleri satma olsun daha güzel olur.