Şampiyonlar

Varus

İntikam Oku
Varus, İntikam Oku
ÖZELLİK 1 5 10 15 18
Can 400 810 1220 1630 1876
Mana 250 430 610 790 898
Can Yenileme 4.5 7 10 13 14
Mana Yenileme 6.5 9 12 14 16
Hasar 46 61 76 91 100
Saldırı Hızı 0.66 0.74 0.84 0.93 0.99
Zırh 17.5 35 52 69 79
Büyü Direnci 30 30 30 30 30
Menzil 575 575 575 575 575
Yürüyüş Hızı 330 330 330 330 330

Tüyolar

  • Maraz'dan etkilendiysen, Varus'un yetenekleri sana fazladan zarar verecektir.
  • Birini öldürür ya da asist yaparsa, Varus geçici bir süreliğine Saldırı Hızı kazanır ve çok daha tehlikeli olur.
  • Varus'un ultisi Musibet Zinciri sana ulaşırsa bir yerde bağlı kalırsın. Yeterince uzağa kaçabilirsen, zincirin sana ulaşmadan kopmasını sağlayabilirsin.
  • Maraz Sadağı oyunun başlarında rakibi rahatsız etmede ve minyonlara öldürücü darbeyi vurmada yardımcı olabilir.
  • Kısa menzilli dövüşlerde Deşen Ok'un tam gücünün dolmasını beklemek yerine çabucak ateşlemek daha iyidir.
  • Kaçmak üzereler iken ya da dövüşe girmeden önce Deşen Ok'un uzun menzilinin avantajını kullanmaya çalış.

Hikaye

Varus, yay kullanmadaki rakipsiz becerisinden ve sorgulanamaz onurundan dolayı, kutsal bir Ionia tapınağının koruyucusu olarak seçilmişti. Tapınak, Ionia Yaşlılarının, adayı karanlığa boğacak kadar güçlü olduğundan korktuğu, eski çağlardan kalma bir kötülük çukurunu kontrol altına almak için yapılmıştı. Varus konumundan gurur duyuyordu; çünkü ancak en rakipsiz Ionia savaşçıları bu göreve seçilirdi. Ailesiyle birlikte tapınak yakınındaki bir köyde yaşıyor, disiplinli ve rutine binmiş sakin bir hayat sürüyordu. Derken bir gün Noxus kuvvetleri Ionia'yı işgal etti. Hücum kıtaları arkalarında sadece ölüm ve yıkım bırakıyordu. Tapınak da yollarının üstündeydi. Varus bir karar vermek zorunda kaldı. Tapınağı korumaya şerefi üstüne yemin etmişti; ama o olmadan köyünün bir avuç sakini, gelen savaş makinesine neredeyse hiç karşı koyamayacaktı. Ciddiyetle, koruyucu olarak görevini yapmayı seçti. Kötülüğün kaçmasına izin verilemezdi.

O gün, okları, tapınağı ondan almaya çalışan birlikleri paramparça etti. Ama köye döndüğünde, geriye sadece dumanı tüten bir mezarlık kalmış olduğunu gördü. Ailesinin ölülerini gördüğünde hissettiği pişmanlık ezici bir kedere, sonra da yakıcı bir nefrete dönüştü. Noxus'lu işgalcileri bir bir öldürmeye yemin etti; ama önce daha da güçlenmeliydi. Korumak için her şeyini feda ettiği yere döndü. Kötülük çukuru onu, alevin mumu erittiği gibi bitirecekti, ama nefret ettiği gücü, Varus tükenene kadar içinde yanmaya devam edecekti. Bu yolun dönüşü yoktu. Kararlılıkla kendisini kara alevlere feda etti. Kötücül enerjinin ve onunla birlikte yıkım vaadinin derisine işlediğini hissetti. Tapınaktan çıkıp, işgalle ilgisi olan tüm Noxus'luları aramaya başladı. Bu dehşetli görev, sonunda onu işgalin League of Legends'a (Efsaneler Ligi) katılmış olan en şöhretli sorumlularına götürdü.

''Ok kısa ömürlüdür ama ne yönünden sapar, ne de amacından. ''
-- Varus

Deşen Ok (289)

Varus yayını gerer ve bırakmaya hazırlandığı süre arttıkça, fazladan menzil ve hasar kazanan güçlü bir atış yapar.

70/75/80/85/90 Mana

Maraz Sadağı (290)

Varus'un normal saldırıları ek büyü hasarı ve Maraz bulaştırır. Varus'un diğer yetenekleri Marazı patlatıp, hedefin azami Can değerine bağlı olarak büyü hasarı vermesini sağlar.

55/60/65/70/75 none

Ok Yağmuru (291)

Varus'un ok yağmuru alana fiziksel hasar vererek zemini kirletir. Kirletilmiş zemin, rakiplerin Hareket Hızı ile iyileşme ve yenilenme hızlarını azaltır.

80 Mana

Musibet Zinciri (292)

Varus çarptığı ilk şampiyonu hareketsiz bıraktıktan sonra çevredeki etkilenmeyen şampiyonlara da yayılarak temas anında onları da hareketsiz bırakan bir musibet sarmaşığı fırlatır.

100 Mana

Canlı İntikam (557)

Öldürmede ya da asistte Varus, geçici olarak Saldırı Hızı kazanır. Rakip şampiyonsa bu bonus daha büyük olur.

V1.0.0.140b:
  • Tilki ateşi (W):
    Hasarı 40/70/100/130/160 dan 40/65/90/115/140 a düşürüldü Yetenek gücü bonusu 0.375'den 0.4'e yükseltildi.
  • Ruh Saldırısı (R):
    Hasarı 100/140/180'dan 85/125/165'a düşürüldü. Yetenek gücü bonusu 0.3'den 0.35'e yükseltildi.
V1.0.0.134:
  • Ruh Saldırısı (R):
    Dost HUD göstergesi artık 3 yetenek kullanıldığında yeşil kalacak. Ultinin kullanımları arasındaki bekleme süresi 0.75 saniyeden 1 saniyeye yükseltildi. Bekleme süresi 90/80/70'den 110/95/80'a çıkartıldı.
V1.0.0.132:
  • Aldatan Küre (Q)
    Harcanan mana 60/65/70/75/80'den 70/75/80/85/90'a çıkartıldı.
  • Ruh Saldırısı (R)
    Bekleme süresi 80/70/60'dan 90/80/70'e çıkarıldı.
Aralık 21, 2011:
  • Pasifin ismi Ruh Yiyiciden, Öz Hırsızı olarak değiştirildi.
V1.0.0.131: Aralık 14te eklendi.
  • Ruh Yiyici (Pasif)
    Ahri düşmana hasar veren yetenek atışından bir yük kazanır(bir yetenekte maksimum üç yük kazanılabilir). Yük sayısı 9 olduğunda, Ahrinin sonraki yetenek atışı ona ek can emme kazandırır.
  • Aldatan Küre (Q)
    Ahri küresini fırlatıp geri çeker,küreyi fırlatırken büyü hasarı verir ve küre geri dönerken gerçek hasar sağlar.
  • Tilki Ateşi (W)
    Ahri üç tilki ateşi bırakır, kısa bir süre sonra en yakındaki birimlere hasar verir.
  • Ayartan Öpücük (E)
    Ahri bir öpücük üfler, bu öpücük bir rakibe çarparsa hasar vererek onu ayartır.
  • Ruh Saldırısı (R)
    Ahri ileriye hamle yaparak yakındaki 3 şampiyona hasar verir. Ruh Saldırısı bekleme süresine girmeden önce üç defa kullanılabilir.

A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined property: stdClass::$secim_ses

Filename: lol/sampiyon.php

Line Number: 309

Backtrace:

File: /home/sihirdar/public_html/sistem/site/views/lol/sampiyon.php
Line: 309
Function: _exception_handler

File: /home/sihirdar/public_html/sistem/site/libraries/Layout.php
Line: 18
Function: view

File: /home/sihirdar/public_html/sistem/site/controllers/Lol.php
Line: 55
Function: view

File: /home/sihirdar/public_html/index.php
Line: 95
Function: require_once

http%3A%2F%2Fwww.sihirdarvadisi.com%2F&autoplay=1" />