League of Legends
League of Legends

7.4 Yama Notları: Ödül ve Deneyim Güncellemeleri

Sihirdar Vadisi / 12 Mart 2017
Oyun Sistemi Düzenlemeleri

Totem Keşfetme Ödülleri

Artık totemleri keşfedip gözler önüne sermek daha kazançlı.
 
"Şimdiye kadar takım arkadaşlarınız sizin keşfettiğiniz bir totemi yok ettiğinde yarım totemlik altın kazanıyordunuz. Bu da oyuncuların totemi en kısa sürede kırmak yerine son vuruşu yapmak için yarışa tutuştuğu tuhaf durumlar ortaya çıkarabiliyordu. Dolayısıyla bu rekabeti ortadan kaldırmak için bir değişiklik yapmanın faydalı olacağını düşündük. Artık hem totemi keşfeden hem de kıran oyuncu o çok değerli altınlara konabiliyor."
BUNU HAK ETTİNTotemler artık hem kendilerini keşfeden hem de kıran oyunculara altın ödüllerinin tamamını kazandırıyor (totemi keşfedenle kıran aynı kişiyse altın ilavesi katlanmıyor)
 
FİLİZLENEN KÂRKeşif Çiçeği artık totemleri keşfedilme ilavesine yönelik işaretliyor
 
BAŞIMA ÜŞÜŞMEYİNBir totem iki kaynak tarafından gözler önüne serilmiş hâldeyken kırılırsa, onu ilk görünür hâle getiren kaynak keşfetmiş sayılıyor
 
SAÇMALIK OLURDU ZATENKalıcı görünür olan totemlerin (Kontrol Totemleri, Uzak Görüş Totemleri) keşfedilme ilavesi kazandırmıyor
 
 

Yetişme Deneyimi

 

Seviye açısından geride kalan şampiyonlar artık takım arkadaşlarına daha rahat yetişebiliyor.
 
"Bazı şampiyonlar (destekler, işlevsel ormancılar, adını siz koyun) seviye açısından geride kalınca, aradaki farka rağmen takımlarının başarısına katkıda bulunmayı başarsalar bile, oyundaki diğer şampiyonlara yetişmekte olağanüstü zorlanıyor. (Aslında bazen ilk etapta geride kalmalarının nedeni de takımlarına katkıda bulunma çabaları oluyor. Bkz: koridorlar arasında gezinen veya takımına görüş sağlamak için dişini tırnağına takan şampiyonlar.) Kendi seviye kazançlarından ödün vererek takımlarını zafere taşıyan oyunların önünü açan şampiyonların, bunun karşılığını layıkıyla alabilmelerini istiyoruz."

Dipnot: Baron, Ejderha ve kule skorlarına yönelik olarak da benzer değişiklikler için gözümüzü dört açıyoruz.

İlave takım çalışması deneyimi

 

Seviye açısından takımınızın gerisinde kaldığınız zamanlar için birebir.
 
BENDE HÂLÂ İŞ VARArtık takımınızın ortalama seviyesinin altındayken asist yapmak veya skor elde etmek ilave deneyim kazandırıyor
 
SINIRLARI BELİRLEYELİMİlave takım çalışması deneyimi, takımınızın ortalamasının "tam" bir seviye gerisine düştüğünüzde devreye girer ve etkisi deneyim puanına bağlı olarak artar (seviyeyle değil)
 
YÜKSEKTEN UÇMAİlave deneyim etkisi, başlarda daha yoğun artış gösterir ve dört tam seviye fark oluştuğunda zirveye ulaşarak +%60 ilave deneyim olur
 

İlave Mazlum Deneyimi

 

Seviye açısından rakibin gerisinde kaldığınız zamanlar için birebir.
 
İNCE AYARKendinizden yüksek seviyede bir şampiyonu katlettiğinizde ya da katledilmesine asist yaptığınızda kazandığınız ilave deneyim bir miktar arttı (Bu değişiklik, 4 seviye farkta yaklaşık %10 fazladan ilave deneyim getiriyor).
 
 
 
Kule İlk Kanı
 
 
Altın ödülü azaldı.
 
"İlk kuleyi almak için çalışmak değerli bir amaç" yaklaşımıyla "habire alt koridora 5 kişi baskın yapalım" yaklaşımı arasında bariz bir fark var. Alt koridorun, herkesin takılmaktan en keyif aldığı eğlence mekânı duygusunu biraz azaltmak adına, ilk kulenin faydasını biraz azaltmaya karar verdik. Bu alt koridorun hiç diğer koridorların baskısı altında kalmayacağı anlamına gelmiyor ama ilk kule kazancının oyunun çok erken safhalarında kartopu etkisine dönüşmesini istemiyoruz.
 
YEREL KAZANÇ İLAVESİ275 altın 300 altın KALDIRILDI
 
GENEL KAZANÇ İLAVESİArtık bütün takım arkadaşlarına 25 altın vermiyor
 
TOPLAM KAZANÇ İLAVESİ400 altın 300 altın
YORUMLAR
;